onsdag 15 januari 2014

deppigt


I dag har varit en deppig dag :( inget har varit kul, tv:n fungerade fortfarande inte på morgonen, inget kul vid datorn, satt och tittade på inspelat.

Gav mig ut på en promenad och höll på att ramla ett flertalet gånger. så det fick bli 30min promenad. mer var ingen idé, vill inte ramla och skada mig.

I dag kunde jag inte stå emot frestelsen, det fick bli choklad, för jag trodde jag skulle bli gladare utav det, men tyvärr så vart det motsatt effekt, när jag klarat mig så bra ett tag, så åka dit på en sån sak. Ja ja, ingen idé att grubbla och bli sur för det, utan bara att ta nya tag och försöka ta sig till gymmet.

Hjärtat skulle iväg och bada idag, men det var inget som jag kände för utan stannande hemma och tittade på tv:n som äntligen kommit tillbaka.
Blir att fortsätta kolla, ta en kopp te och krypa ner under täcket och hoppas att det är bättre i morgon.

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar