fredag 10 januari 2014

vår????

Idag så såg vi tusensköna som blommar och billiga tulpaner i affären. Vad är det som händer????
Fast vintern är väl på väg har jag hört.

Dagen har varit bättre än gårdagen, men inte bäst trots fredag och allt.

Lugn morgon med tvätt sortering inför morgondagens tvättpass. Jag är "homealone" och då blir det spring.
I väg och handla lite, efter det så började det deppiga humöret, inget var bra nog, även om jag fick köpt mig tulpaner. Tror det har lite med att göra att sambon inte glömmer något som hände för 19år sen att jag 2råkade säga när vi var i Kiel "Gula Tulpaner det är ovanligt" vilket det egentligen inte är, men en felsägning kan leva med en resen av livet. En promenad blev det idag men även lite onyttigt :/ måste försöka bättra på karaktären. Det kommer säkert det oxå förhoppningsvis.

Får ta en långpromenad mellan tvättningarna så det händer något på vågen på måndag.

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar