fredag 3 januari 2014

fredag



Fredagen har gått i lugnets tecken då sömnen i natt inte varit den bästa då jag har haft ont i mina fötter, nog övervikten som sätter sina spår samt att det har varit en lugn period med träning pga förkylning och ledighet. I morse blev det lite pedikyr och en tur till återvinningsstationen med lite i förrådet. Nu går det att komma in där i all fall ;) men det finns lite mer att få ordning på.

Julens tomtar ska nu få sin vila igen det blir lite tidigare än normalt då det finns noll i vinter/julstämmning då det inte finns någon snö eller kyla.

Maten har gått bra idag, men när jag ger mig in i något så gör jag det oftast för hårt, så igår blev det att jag åt för lite och vaknade med kramp i magen :( så idag har det blivit lite mer ordning på det, fruktsallad står i kylskåpet för ev. sötsug.
men måste erkänna att det blir en delicatoboll som efterrätt idag, Vill inte neka mig något då blir det ofta som det har blivit tidigare att jag missunnar mig något och sen vräker i mig i stället. Försöker vänja mig av successivt. Så det kan bli mer permanent. Ska bli spännande nästa vecka vad resultatet blir på våg och mått.

Lite positivt hade jag i dag i alla fall. Fick besked från facket att jag faller in under inkomstförsäkringen så jag får 440 kr mer varje månad i a-kassa. Alltid något, men hoppas att jag inte blir så långvarigt arbetslös.

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar