lördag 11 januari 2014

Tvättdag

Så här såg jag ut i morse. I dag har det gått i tvättens tecken, man kan säga att min motion var i samma. 5 vändor blev det ca bort till tvättstugan idag.
Passade i mellan bytena att byta gardiner, söka jobb och dammsuga, har även hunnit med att äta oxå ;) Så idag har det inte hänt så mycket, lite tankar hit och dit har det väl blivit oxå. Svärmor som är på bättringsvägen, om huset som vi ska titta på i morgon och höra om vi kan få ett bra hyra, om han kan tänka sig att sänka hyran lite på det 6000 i kallhyra är lite i det högsta laget om man är arbetslös. Vad man kan få för internet, jag oroar mig för sådana saker som jag egentligen inte kan rå för, jag vill i från lägenheten, men att ta steget ut från detta "jag vet vad jag har men inte vad jag får"
PLUS

  • kommer ifrån lgh ut på landet
  • tystnad ingen som stör på samma sätt
  • inga som spelar musik på nätterna
  • inga ungar som skriker kl 12 på nätterna
  • frihet.
  • närhet till föräldrarna
Minus
  • Större yta att städa
  • högre elkostnad
  • flyttkostnader
  • uppsägningar
  • längre till gym 
  • skottning ,
Ja jag vet att jag tänker helt fel, oroar mig för saker, jag måste försöka att ta risker och bli bränd annars kommer jag stå kvar på samma ben hela tiden och sen ångra mig.

God Natt
Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar